ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

یدک نیسان نمایندگی سیبک بختیار

karooweb
11 خرداد 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
نمایندگی سیبک بختیار در تهران
3.9/5 - (11 امتیاز)

معرفی گروه صنعتی سیبک بختیار:

گروه صنعتی سیبک بختیار در سال 1368تاسیس شده است این گروه به تولید و طراحی سیبک و میل فرمان در انواع های مختلف سنگین ، سبک و نیمه سنگین می پردازد. گروه صنعتی سیبک بختیار با بکار گرفتن تکنولوژی های نوین ، آزمایشگاه های مجهز و نیروهای حرفه ای و متخصص موفق به کسب چندین گواهی نامه از جمله : گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت IATF 16949:2016 ، ISO9001:2015،QNET ISO9001:2015 شده است و این به ثابت شدن کیفیت محصولات این نمایندگی و اعتماد بالای مردم به آن ها شده است . بهترین نمایندگی سیبک بختیار ، نیسان مارکت می باشد که با افتخار به ارائه محصولات با کیفیت این گروه میپردازد.

چرا خرید سیبک از نمایندگی سیبک بختیار ؟

نیسان مارکت بعنوان نمایندگی سیبک بختیار در تهران یکی از مطمئن ترین نمایندگی سیبک بختیار در تهران می باشد این نمایندگی با ارائه ی با کیفیت محصولات سیبک بختیار همواره مورد توجه بوده است . نمایندگی نیسان مارکت برای راحتی مشتریان و ارتباط بهتر با آن ها به ارائه محصولات بصورت آنلاین پرداخته است و در کمترین زمان ممکن این محصولات را بدست شما مشتریان عزیز می رسانند.

در مورد نمایندگی سیبک بختیار چقدر اطلاع دارید؟

همان طور که می دانید در هنگام رانندگی با چرخش فرمان ، چرخ های ماشین به هر طرفی که فرمان را بچرخانیم ، چرخانده می شود. ولی تا حاله به این سوال فکر کرده اید که چگونه این چرخش و انرژی به چرخ ها انتقال داده می شود؟ عامل اتصال این اجزاء چسیت؟ در واقع در داخل خودرو مجموعه اجزائی وجود دارند که وظیفه آن ها ایجاد اتصال بین ماشین و چرخ ها، برای حرکت هماهنگ و درست ماشین می باشد و در صورت نبود این اتصال کننده ها حرکت ماشین غیر ممکن است زیرا نه حرکت عقب و جلو و نه حرکت چرخشی ماشین بصورت درست انجام نمی شود. سیستمی که وظیفه ی این عامل را بر عهده دارد سیبک نامیده می شود که در سیستم تعلیق و فرمان خودرو وجود دارد و اصلی ترین جزء و مهم ترین نقش را در این سیستم ها بر عهده دارد .در این مقاله به بررسی دقیق سیبک و نقش آن در سیستم تعلیق خواهیم پرداخت سپس به معرفی نمایندگی سیبک بختیار می پردازیم پس اگر می خواهید که اطلاعات بیشتری در این باره داشته باشید حتما این مقاله را مطالعه نمائید.

سیبک چیست؟

سیبک خودرو (ball joint) در سیستم تعلیق و فرمان خودرو وجود دارد و نقش بسیار مهمی در عملکرد این سیستم بر عهده گرفته است . سیبک نیسان وانت از یک گوی فلزی که یک سوکت شبیه مفصل ران انسان که به گوی وصل شده است تشکیل شده و داخل یک محفظه ی فولادی که اطراف آن با الاستیک پوشیده شده است قرار دارد. سیبک ها وظیفه ایجاد حرکت دورانی وچرخشی  در خودرو ها را برعهده دارند. در واقع سیبک باعث می شود با چرخش فرمان به هر طرف که می خواهیم ، همزمان چرخ ها نیز به همان طرف چرخیده شوند. بدون وجود این سیستم در خودرو امکان فرمان پذیری ماشین وجود نخواهد داشت. بهترین راه برای تهیه محصولات با کیفیت و مطمئن خرید از نمایندگی محصول است یدک نیسان بعنوان بزرگترین نمایندگی سیبک بختیار در تهران آماده ارائه محصولات با کیفیت و ضمانت اصلالت کالا به مشتریان است
نمایندگی سیبک بختیار در تهران امکان ثبت سفارش آنلاین  را برای تمام مشتریان فراهم آورده است تا بتوانند در سریعترین زمان و بدون مراجعه حضوری تمام سفارشات خود را هم بصورت عمده و هم بصورت جزء در سامانه ما ثبت نموده و در اسرع وقت درب منزل و مغازه و محل کار تحویل گیرند.

نمایندگی سیبک بختیار

نحوه عملکرد سیبک چگونه است؟

همانطور که اشاره شد سیبک در سیستم تعلیق قرار دارد که یک اتصال در بین طبقها و و چرخ های خودرو ایجاد می کند به زبان دیگر سیبک از طرفی به چرخ های خودرو و از طرف دیگر به طبقها متصل می شود و باعث ایجاد ارتباط بین آن ها می گردد و به آن ها اجازه می دهد که با یکدیگر حرکت کنند یعنی با چرخش فرمان ،حرکت را به چرخ ها منتقل خواهد کرد.علاوه بر آن سیبک ها باعث حرکت نرم و محکم سیستم تعلیق می شوند.

مواظب خرابی سیبک خودروتان باشید!

سیبک خودرو بدلیل دوام و طول عمر بالایی که دارد مورد بی توجهی و غفلت رانندگان می باشد. اما باید دانست این قطعه پر اهمیت درست است که از دوام بالایی برخوردار است اما نه اندازه ی عمر ماشین تان پس باید قبل از خرابی کامل آن به فکر تعویض سیبک باشید تا آسیب های جدی را در خودروتان بوجود نیاورد خرابی سیبک می تواند باعث انحرا های ناگهانی ماشین و حتی جداشدن چرخ ها از ماشین شود . این خرابی ها ممکن است در اثر موارد متفاوتی بوجود آید که در قسمت پایین به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد:

برخی از دلایل خرابی سیبک ها:

1- زنگ زدگی : همانطور که می دانید قطعات فلزی در اثر قرار گرفتن در آب یا رطوبت دچار زندگ زدگی می شوند سیبک خودرو نیز چنین است وقتی در اثر عواملی مانند: آب بارندگی و رطوبت قرار بگیرد دچار زنگ زدگی می شود و کارکرد آن مشکل می شود.

2- نفوذ گرد و غبار و آلودگی در سیبک ها : تمام قطعات خودرو بعد از مدتی استفاده از ماشین دچار آلودگی می شوند این آلودگی ها در اثر افزایش یافتن عملکرد سیستم را مختل خواهند کرد و به ان آسیب وارد می کنند.

3- خوردگی و ترک برداشتن سیبک: این عامل نیز در بسیاری از مواقع رخ خواهد داد . خرابی جاده ها، دست اندازهای مداوم و نامناسب، تصادف و… باعث خوردگی و ترک براشتن سیبک خواهد شد.

4- هرز شدن پیچ و مهره ها: زنگ زدگی و باز بسته کردن نادرست پیچ ها ممکن است باعث هرز شدن پیچ و مهره ها شود که بعد از بسته شدن نامناسب آن ها باعث هرز شدن پیچ و مهره های می شود.

5- سایش و لقی سیبک: عملکرد و کارکرد زیاد خودرو ها در مکان های مختلف باعث لقی و همچنین سایش قسمت ها بعد از مدتی خواهد شد

6- پارگی گردگیرها: وارد شدن فشار های بیش از حد به مرور زمان باعث پارگی گردگیرهای و آسیب به سیبک خواهد شد.

 

 

 

آیا خودمان میتوانیم سیبک خودرومان را بررسی نمائیم؟

به شما توصیه میکنم اگر به وجود خرابی و مشکل در سیبک خودروتان مشکوک شدید در اسرع وقت به بازرسی آن بپردازید. بررسی ، تعویض و نصب این سیستم کار مشکلی می باشد و براحتی قابل انجام نیست بخصوص در مواردی که دچار زنگ زدگی و مشکلات دیگری باشد برای همین برای انجام بازرسی و نصب آن به افراد متخصص مراجعه نمائید.
یکی از راه حل های افزایش عمر مفید سیبک خرید این محصول از نمایندگی سیبک بختیار میباشد که میتواند برای مشتریان اطمینان خاطر را ایجاد نمایدکه محصول اورجینال و با کیفیت را تهیه نموده اند.

علائم و نشان های خرابی سیبک:

  1. در هنگام حرکت و چرخاندن فرمان در آن لرزش ایجاد می شود
  2. ایجاد فرسودگی و خرابی در قسمت های دیگر فرمان
  3. کم شدن فرمان پذیری ماشین و انحراف
  4. ساییدگی لاستیک ها بخصوص لاستیک های جلو
  5. فرمان پس از چرخاندن به حالت عادی خود باز نمی گردد
  6. ایجاد لقی و صدای تق تق در سگ دست
  7. ایجاد صدا های تق تق و نا آشنا در حین رانندگی
  8. خلاصی زیاد ماشین
  9. کشیدگی فرمان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط

لنت ترمز عقب بنز

karooweb
23 تیر 1401

عاشقان نیسان وانت رو کجا پیدا کنیم

لوازم یدکی برای نیسان وانت‌ها از اهمیت بسیاری برخوردارند، زیرا این خودروها معمولاً برای حمل بار و ...
karooweb
04 دی 1402
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه